• Let op! Alle prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten
  • Let op! Alle prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten

Onderhoud en garantie

Uiteraard geldt er een garantie op artikelen die u bij ons koopt. Een artikel moet in een goede staat zijn als u deze van ons ontvangt,

Mocht u een artikel hebben ontvangen wat niet goed of defect is, stuurt u dan binnen 2 dagen een mail naar info@fhah.nl en dan proberen we het zo snel mogelijk op te lossen.

Horloges

Op alle horloges geven wij 2 maand garantie. Horloges hebben alleen garantie op het uurwerk.

Horlogebandjes en batterijen zijn uitgesloten van garantie.

Eveneens is waterdichtheid ook uitgesloten van garantie.

Tips

Tips om te zorgen dat uw sieraden zo lang mogelijk mooi blijven:

• Draag de sieraden niet onder de douche

• Draag de sieraden niet tijdens het slapen of sporten

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een item van onze webshop. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail door te geven. Vermeld in je e-mail altijd je bestelnummer. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze Gegevens

For Him And Her

Bosven 19

7534 NB Enschede

Nederland

Info@fhah.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)